Konferencer

Mange konferencer ligner hinanden, men ingen burde være ens. Publikum har behov for den viden, der søges formidlet af fagets ypperste og deltagerne gives chance for at nå et fælles resulatet gennem en veltilrettelagt proces.
 
Programmet bygges dramaturgisk op, så det i bogstaveligste forstand svarer på de spørgsmål, deltagerne stiller sig undervejs. Mange forskellige former for præsentation som video, audio og liveinterviews benyttes. Hvilepunkter indlægges, talerne briefes præcist. En aktiv deltagerinvolvering kan betyde omsætning af det hørte til daglig praksis. Et fælles resultat nås med styret idéudvikling og rapportering.
 
Vi kan se konferencen som en unik begivenhed, der skal adskille sig fra den forrige. Skabe nye former, så tanken fornyes, men gøre det uden at poppe op med rent underholdende indslag. Gøre det faglige samvær så godt, at det gennem sin inspiration bliver underholdning nok. En fagligt forberedt og engageret konferenceledelse sikrer den røde tråd, fra invitation til afvikling og opfølgning.
 
Eksempler og referencer: Seminar på Coloplast | Advokatdage 2009 for Danske Advokater | Medarbejderseminar for Region Sjælland | Arbejdstilsynet hvidsbogskonference om fremtidens arbejdsmiljørådgivning | Grundfos - internationale brandingseminarer.