Formidling

warning: Creating default object from empty value in /home/u11p1i4/www/web/modules/taxonomy/taxonomy.pages.inc on line 34.

PDF Prospecting

PDF Prospecting®- det intelligente postkort for at få fat i nye kolleger, teatergæster, radiolyttere, foreningsmedlemmer .... Kun sjældent kommer en ny kommunikationskanal til verden, men det er faktisk, hvad der her er sket. Selvspredende budskaber kan få et seriøst indhold. 
 
Det intelligente postkort
* sendes med e-mail som fil, der vises i Acrobat Reader 7.0

På ny

Ufatteligt mange kommunikationskanaler er til vor rådighed, og man skal ikke lade sig begrænse til de mest oplagte. Det hører til det vigtigste og mest spændende at undersøge sammenhængen mellem intention, budskab, adressat, co-afsendere og valget af kanal.
 

På video

Énmandsproducerede videoproduktioner er ikke teknisk perfekte, men de har store fordele: Optagelser kan laves med helt kort varsel og det lette udstyr gør ingen medvirkende utrygge. Det kan udnyttes, hvor langvarige forløb skal skildres eller hvor spontant opståede situationer aldrig vil gentage sig.
 

I lyd

Lyt: En stemme fortæller, du danner indre billeder af personen, hjemmet, arbejdspladsen. Tænker og sanser derfor intenst for at danne sammenhænge i fortællingen. I får en fælles oplevelse at gå ud fra, verden udenfor banker på.
 

Formidling

Der skrives for mange pjecer og der laves for mange videofilm. Pjecerne ligger hen som bjerge, dvd'erne støver på hylderne. Alt for ofte vælges kommunikationskanalen før hele opgaven er ordentligt analyseret og forstået.
 

På tryk

En god tekst forudsætter research på stedet, ikke alene ved skrivebordet. Hændelser og det levende livs konkrete detaljer skal opleves af skribenten, før de bliver til sætninger på papiret. Ofte kan eksperter og det levende livs aktører ikke selv se stoffet for bare engagement; men det kan den engagerede reporter, og bagefter formidle det i et sprog, der aktiverer uden at være poppet.